Nuorisolääkäreiden hallitus

HALLITUS 2023-2024

Puheenjohtaja

Marjo Kuortti, LT, yleislääketieteen erikoislääkäri, (etunimi.sukunimi[at]fimnet.fi)

Muut jäsenet

Elina Hermanson, LT, lastentautien erikoislääkäri, (etunimi.sukunimi(at)fimnet.fi)

Sari Paavola

Tiina Tikkanen

Pamela Kauppinen, yleislääketieteen erikoislääkäri, (etunimi.sukunimi(at)fimnet.fi)

Leeni Mäkelä

Hanne Laakkonen, LT, lastenlääkäri, (etunimisukunimi(at)hotmail.com)

Silja Kosola

Hallitus 2021-2022

Puheenjohtaja

Sari Paavola

Yasmina Silén, sihteeri

Hanne Laakkonen

HALLITUS 2019-2020

Puheenjohtaja Emma Niemelä, nuorisopsykiatriaan erikoistuva, Espoon kaupunki, Nupoli, Nuorisopoliklinikka, (emma.k.niemela[at]hotmail.com)

Muut jäsenet

Elina Hermanson, LT, lastentautien erikoislääkäri, (etunimi.sukunimi(at)fimnet.fi)

Satu Pirilä, LT, Lastentautien erikoislääkäri, Nuorisovastaanotto, HUS Lasten ja nuorten sairaala (satu.pirila(at)hus.fi)

Marjo Kuortti, LT, yleislääketieteen erikoislääkäri, Tampereen kaupugin nuorisoneuvola (etunimi.sukunimi(at)fimnet.fi)

Pamela Kauppinen

Kirsi Salonen