Nuorisolääkäreiden 10-vuotisjuhlat 21.-22.1.2023 Vierumäellä - Ilmoittautuminen avattu!

21.1.2023

Tervetuloa viettämään Suomen nuorisolääkärit ry:n 10-v synttäreitä (hiukan jälkijunassa) la(-su) 21.1.2022 Vierumäelle!

Tapaamme Vierumäen Urheiluhallilla lauantaina klo 15.00–16.30 leikkimielisen yhteisen aktiviteetin, Vierumäki-kisailun parissa.

Luvassa on rentoa ja leikkimielistä kisailua ryhmästä muodostettavien pienten joukkueiden välillä. Tehtävissä ongelmanratkaisua, erilaisia tiimitoiminnallisia ryhmätehtäviä, sekä näppäryyttä, nokkeluutta ja notkeutta vaativia rasteja, joissa kaveria pitää auttaa ja nauru raikuu. Kisailut sopivat periaatteessa kaikenikäisille ja kaiken kuntoisille, eivätkä vaadi mitään erityisvarusteita. Vaatteiksi sopivat mukavat sisävaatteet tai sisäliikuntavaatteet. Voi olla joko sisäpelikengät tai sitten sukkasillaan tai paljain jaloin. Mukaan mahtuu maksimissaan 35 henkilöä.

Illalla järjestetään juhlaillallinen. Juhlapaikka on toistaiseksi yllätys. Sen verran on päätetty, että menestyksellisen taipaleensa johdosta ry kustantaa jäsenilleen sekä Vierumäki-kisailun että juhlaillallisen. Juomansa jokainen maksaa itse.  Avecit ovat tervetulleita omakustanteisesti.

Majoituksena jokainen varaa itse. Meille on varattu seitsemän 2hengen huonetta hotelli Fennadasta ja 5 viisi 3hh Sporttihotelli Pihkalasta, yhteensä 30 henkilölle. Alueella on myös muita majoitusvaihtoehtoja oman harkinnan mukaan.

Varaustunnuksella GRP35178 hinnat ovat 22.12.2022 asti:
Hotelli Fennada:
135 EUR / 1hh standard
145 EUR / 2hh standard
169 EUR / 2hh + lisävuode standard

Sporttihotelli Pihkala:
103 EUR / 1hh standard plus
113 EUR / 2hh standard plus
123 EUR / 2hh + lisävuode lapselle standard plus

Majoitusvaraukset  myynti@vierumaki.fi tai Puh. 0300 870 870. Huoneet ovat käytössä kello 15 alkaen.

Ennen yhteistä aktiviteettiamme (klo 14.45 asti) ja sen jälkeen (klo 16.45–18.30) Vierumäellä on tarjolla esimerkiksi seuraavanlaista liikuntapuuhaa:
•    hiihto  (jos keinolunta, Vierumäki perii latumaksun)
•    kuntosali 11,50 EUR / aikuinen
•    uimahalli 11,50 EUR / aikuinen
•    sähköläskipyöräilyä (toivottavasti tuohon aikaan lumisilla) metsäreiteillä. Hinta 45 EUR / pyörä / 1-3h. E-fatbiket ovat varattavissa aikavälille 9.30 - 12.30 tai 13-16; välissä pyörät huolletaan. E-fatbikeja on yhteensä 8. Klo 13 alkaen pyörät on jo varattuina meidän ryhmällemme – tosin vain 8 nopeinta pääsee mukaan!
•    elämyskellunta, ks lisätiedot Koe Elämyskellunta luonnossa | Nature Escape (naturescape.fi), info@naturescae.fi tai puh. 0452054263.

Ilmoittaudu asap: Elina.hermanson@fimnet.fi

Viestiin: 1) osallistutko Vierumäki -kisailuun 2) osallistutko päivälliselle 3) Ruokavaliorajoitukset (lopullisia menuvaihtoehtoja ei ole vielä julkaistu, sokkona mennään) 4) Jos illalliselle osallistuu avec, kerro hänen nimensä, illallisvaihtoehtonsa ja rajoituksensa 5) Haluatko (omakustanteisesti) sähköläskipyöräilemään tai elämyskellumaan lauantaina aikavälillä 13-14.45 tai sunnuntaina aamupäivällä. Vain rajoitettu määrä voi osallistua. Odota kuittausta, että ilmoittautumisesi on tullut perille ja mahdut mukaan!