Puolet jäsenmaksusta lahjoitetaan ilmastonmuutosta torjuvaan tarkoitukseen!

4.4.2019

Nuorisolääkäripäivät 2019 olivat jälleen menestys. Vuosikokouksessa päätettiin, että puolet jäsenmaksusta lahjoitetaan ilmastonmuutosta torjuvaan tarkoitukseen.

Tuohilammella pidetyillä kuudensilla nuorisolääkäripäivillä puhuttiin psykopatiasta ja persoonallisuuden kehittymisestä. Aiempien vuosien tapaan mukana oli myös neljä innostavaa tapausselostusta. Lauantaina heittäydyttiin leikkimään ja pohtimaan esiintymis- ja kommunikaatiotilanteita. Saimme keinoja, miten karistaa edellisen potilaan murheet, jotta voimamme riittäisivät kohdata seuraava potilas.

Vapaassa keskustelussa tuli esiin, kuinka monia nuoria potilaita nykyisin huolettaa ilmastonmuutos. Päätettiin toimia omalta osaltamme niin, että  jäsenmaksu korotetaan  20 eurosta 30 euroon. Puolet summasta eli 15 euroa lahjoitetaan ilmastonmuutosta torjuvaan tarkoitukseen. Kun hallitus on päättänyt kohteen toukokuun alussa, haastetaan muutkin yhdistyksen toimimaan samoin.