Koulutusta: "Lapsi lastuna laineilla – kuka pitää peräsintä" (Skooppi ry) 3.4.2017

3.4.2017

Skooppi ry eli Suomen koulu- ja opiskelijaterveydenhuollon yhdistys järjestää 3.4.2017 Helsingissä kokopäiväisen koulutuksen, jonka tavoitteena on vahvistaa osaamista ala-asteikäisten tukiverkossa, tehdä yhteistyötä eri toimijoiden välillä ja kuulla käytännön esimerkkejä toimivista ratkaisuista.

Osoite: Allergiatalo, Paciuksenkatu 19, Helsinki

Ilmoittautumiset skooppiilmoittautumiset@luukku.com 24.3.2017 mennessä. Koulutuksen hinta on Skoopin jäsenille 50 €,  muille 70 €. Lounas on omakustanteine. IBAN FI63 6601 0001 1976 49, BIC: AABAFI22, Suomen koulu- ja opiskeluterveys yhdistys Skooppi ry Laitathan viestikenttään osallistujan nimen ja otat kuitin mukaan ilmoittautumiseen. Laskutuslisä 5,00 € Ajo-ohje: Allergiatalon edessä ei ole pysäköintipaikkoja, käytä HUS/Allergiasairaalan, Meilahdentie 2 parkkipaikkoja.  Tiedustelut Terhi Laatikainen terhi.laalaa@gmail.com

Tilaisuutta anotaan erikoistumiskoulutukseksi soveltuviin aloihin.

OHJELMA

8.30  Ilmoittautuminen ja kahvi, näyttelyyn tutustuminen
9.00  A V A U S
9.10  Kouluterveydenhuollon historia, kunniapuheenjohtaja Pirjo Terho