Nuorisolääkäripäivät 31.3 -1.4.2017 Tuohilammella, ILMOITTAUTUMINEN ON AUKI!

31.3.2017

Nuorisolääkäripäivät 2017 Orionin Tuohilammen koulutuskeskuksessa  31.3. – 1.4.2017

Kohderyhmä: nuorisolääketieteestä kiinnostuneet lääkärit ja lääketieteen opiskelijat.
Järjestäjä: Suomen Nuorisolääkärit ry ja Orion
Hinta: Nuorisolääkärit ry:n jäsenet 50 euroa, muut lääkärit 80 euroa.  Lääketieteen opiskelijat puoleen hintaan. (Jäseneksi voi ilmoittautua nettisivuiltamme tai päivien aikana.  Jäsenmaksulasku tulee sähköpostitse myöhemmin keväällä.  Nuorisolääkärien jäsenmaksu vuonna 2016 oli 20 euroa.  ääketieteen opiskelijoilta ei peritä jäsenmaksua).

Ilmoittaudu 20.3.2017 mennessä lähettämällä sähköpostia yhdistyksen sihteerille katri.makkonen@fimnet.fi ja maksamalla osallistumismaksu  Nuorisolääkärit ry:n tilille FI96 5780 3820 0917 82 24.3.2017 mennessä.  Viestikenttään on syytä kirjoittaa osallistujan nimi ja sähköpostiosoite.  Kurssihinta sisältää luennot, majoituksen 2-3hh huoneissa ja tarjoilut Orionin Tuohilammen koulutuskeskuksessa, Tuohilammentie 160, Vihti. Mukaan otetaan enintään 40 osallistujaa.

On tärkeää että ilmoittaudut myös oheisen linkin kautta, jossa kysytään lisätietoja koskien Tuohilammella majoittumista ym.  https://www.lyyti.fi/reg/NLP2017

Tilaisuus kerryttää nuorisolääketieteen erityispätevyyteen vaadittavaa koulutusta. Tilaisuutta anotaan myös erikoistumiskoulutukseksi (Oulun yliopisto) yleislääketieteeseen, lastentaudeille, lastenpsykiatrialle, nuorisopsykiatrialle, psykiatrialle ja lastenneurologialle (31.3.2017 5 tuntia ja 1.4.2017 3 tuntia, yhteensä 8 tuntia).

perjantai 31.3.2017

10.00   Ilmoittautuminen ja tulokahvit
10.30   Esittäytyminen ja tutustumista toisiimme
11.20   Tervetuloa, Kirsi Maaskola, Orion Pharma